Bila Bosan Menari-Menari-Menari

Thursday, November 15, 2012 syah nim rams 0 Comments




Okay. Okay. Sudah. Sudah. Okay. Okay. Jangan Gelak tengok saya. Jangan Ketawa tengok saya. Okay. Okay. Sudah. Sudah.

Huhu (Ketawa Sopan) Macam ni la kalau dah bosan. Nak sangat Post macam-macam update. Tetapi saya rasa pening nak update yang mana satu. So saya update post yang macam-macam and pening-pening macam ni ha. Entahla. Baru tadi habis main 2 game. Ok la. Boleh tahan. Saya suka main Game :)




Game menarik minat saya apabila saya mahu rileks :

- Anda tertanya-tanya saya main game apa?
- Ingin tahu?
- Ingin game relax?
- Tidak mahu game tembak menembak?

Ini Yang Anda Cari? :

1. Tidak perlu bergaduh.
2. Tidak perlu Campak laptop apabila kalah.
3. Selalu menang biarpun agak lama masa bermain.

Inilah game yang dikatakan sebenarnya ! Game berpihak kepada Tuan yang sedang Bermain. Bukan untuk menambahkan sakit hati pemain. Malah tenangkan minda serta release release tension anda.

Jadi janganlah tunggu lagi ! Sila search di google BigFish Games, House Games dan lain-lain. Sila search sendiri.

Sekian Terima kasih. Sila Datang Lagi.

ExtrAvaganza: Sila Tunggu Post saya tentang game yang saya suka seterusnya. Sangat malas nak update sekarang. Ni sebab bosan jeeee.

Yang Benar,



0 Tengah Mengumpat: