TV Series Must See ! The Walking Dead

Wednesday, November 07, 2012 syah nim rams 7 Comments




Sesiapa yang lemah jantung, paru-paru, limpa perlu mempertimbangkan semula adakah anda mampu mengatasi cabaran ini ? .Kalau YA ! Tahniah ! Anda telah Pilih jalan yang BETUL ! Sila Lihat Dibawah untuk Meneruskan Cabaran Anda !

TV Series Must See ! The Walking Dead Yeahhhh. ( Saakit jantung sayer. Awww.)


THE WALKING DEAD SEASON 1 TO 3

You like to watch Zombie film? Do you feel like really being in there? Or do you feel like its really Real or something ?! Ready or not this is the best idea of
movie in the years of your living !

Bahasa Malaysia sekarang. Tak tahan aku nak speaking sampai habis post ni. Alamat aku2 and semua orang tak paham English High Class boleh buat semua orang pengsan. Haha.

Okey2. Tolonglah Bagi sesiapa yang minat TV SERIES atau Zombie movie inilah masanya Luangkan masa anda dengan The walking Dead ! Nak cakap habiskan masa tu tak la sangat ! Haha. Untuk orang muda la. (siapa rasa dia muda baik iya kan je) :p



SINOPSIS(betul ke eja ni? pelik je)
 
Walking dead adalah TV series yang mengisahkan seorang lelaki yang mempunyai isteri dan anak lelaki. Nama tidak ingat tapi yang handsome sekali tak silap. ;p Lelaki ini adalah seorang Sheriff di sebuah daerah. (Tak sure pulak, tempat orang putihkan bukan tempat kita. huhu) Lelaki ini mengalami kecederaan apabila cuba menangkap sekumpulan penjenayah dan telah koma selama berapa minggu. (tak bagitahu pula berapa minggu) Selepas hero (hero tak boleh bla.) bangun dia terkejut dengan situasi yang dihadapi apabila tiada siapa di wad dan hospital. Hero tersebut mencari anak dan isterinya tiada dirumah dan berjumpa dengan Zombie lalu dush2. datang penyelamat dan memberitahu situasi yang sebenar. Kemudian hero mengetahui situasi dan bla bla bla. Tengok la sendiri. (kalau la semua sinopsis macam ni sah takde orang nak beli tikey wayang.)

Berehat untuk laluan iklan ...

Season 1 The Walking Dead Trailer



Apa yang best dengan cerita ini plot dia mengancam penuh dengan action. Biasanya perang ni Boring. Menda sama tembak menembak lawan manusia. Tapi yang ni lain. Lawan zombie tembak kepala. Haha. Siapa yang lemah jantung, paru-paru, limpa jangan tengok ya cerita ini. Agak ganas la jugak. Tapi THUMBS UP pada siapa yang tengok. Susah nak cari cerita series yang consistent jalan cerita dia. Cuma season 2 agak boring la nak last-last 2 3 episod. Dia banyak cakap dari lawan Zombie. Naik Season 3 sedap balik.

Pelakon Yang aku Minat dalam ni, Rick dengan lelaki cina kat bawah tu Glenn. Shane boleh tahan jugak. Haha. Jangan tanya kenapa okey. Jawab sendiri dengan tengok cerita TWD* ni


 Antara Pelakon-Pelakon Utama TWD*

Aku tak tahu kenapa kalian bergambar macam tu. Tetapi sangat Cool ! ;)

 Season 1 The Walking Dead


Season 2 The Walking Dead

Season 3 The Walking Dead


Fact About The Walking Dead

The zombie are too Awesome coz their Nick Name is Walker, and lain2. Zombie pun nickname sedap. Amboi. Lumayan ! Nama Nick Name aku hodoh. Haha. Layan la.

Lagi satu cerita Orang English (konon bandar sikit) buat ni macam realiti kan kalau kita betul2 hayati. Eceh2. Huhu. Betul lah. Dia buat REAL. Lagi satu aku rasa macam dia nak samakan hari KIAMAT dengan cerita ini secara tidak sengaja or sengaja ak tak pasti la. Macam nak mengatakan yang kita boleh malawan hari Kiamat. Padahal kita semua tahukan Hari tu AKAN DATANG dan TIDAK ADA SESIAPA MAMPU melawannya. Aku cuma nak meberi PERINGATAN kepada orang Islam nak tengok boleh. Cuma janganlah Percaya and terlebih taksub mungkin secara tak sengaja kita SET MIND kita kan. Addicted takpe. Huhu. janga lebih2 sudaa..

Tapi keseluruhannya memang best ! Aku susah nak cakap cerita keseluruhan BEST. Walaupun aku layan semua cerita. Bawah ni ada gambar lagi pasal The Walking dead ni.


 




Orang putih buat cerita memang meletop. Cuba tengok orang melayu. Bukan nak kutuk bangsa sendiri lakan. Suruh budak-budak jangan merempit. Lagi buat cerita pasal orang Berlumba Haram. Apa kejadah tak tahu Kerajaan kita ini. Orang putih buat cerita action penuh babak-babak menarik. Wah! Aku jadi addict series duduk rumah ni kan.

The Rate of This Series  




Im Giving 9 OUT Of 10 the Whole Plot of Stories 


                                                                                           
                                                                                                                                                                                                    



Kelebihan Bagi mereka yang lambat Tengok TV Series 
Ok mungkin aku ketinggalan zaman. (Apa aku ngarut ni) Tidak ! Ini disebakan series ini tak ditelan zaman.(Sah memang mengarut banyak ni) Iya betul. Sebab apa aku tak ketinggalan zaman. Apa yang beruntung bagi orang yang tengok lambat cerita2 series ini. Ini adalah disebabkan oleh:
  1. Kita boleh tengok sekali gus dari Season 1 Sampai yang paling Latest dalam satu masa yang sama.
  2. Tidak perlu rasa ternanti-nanti menunggu episode yang seterusnya.
  3. Tak membazir masa download satu-satu series yang ingin dilihat.
  4.  Rasa best and Alive hidup sekali dalam movie. Yeayyy !
Anda semua boleh download series ni dalam web Isohunt (click untuk direct ke isohunt) untuk TORRENT je la k. Untuk Direct aku tak tahu, boleh search google k. Isohunt senang anda boleh setting and senang nak cari seeds yang paling banyak.





The Walking Dead Season 1 to 3


No Direct Download. Direct Download More Like a Fakers. To slow 4 me. SUPPORT TORRENT YALL !

For The TV Series TWD TORRENT
Click Here
For The TV Series TWD  SUBTITLE
Click Here
or
Click here if You does not Find the Subtitle at 1st Link

Enjoy :)
                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                      

                                        

Okey aku rasa terlebih Review Plak pasal TWD* ni. Tapi takpe. Aku nak kongsi dengan semua orang pasal cerita yang aku betul2 minat ni. Aku akan buat review pasal movie n series yang aku minat lagi. nantikan! Comment atau kongsi la apa2 movie yang korang suka. Aku akan balas atau aku akan tengok review citer korang cadangkan pulak. Thanks 4 the reading! Im geeting OLD 4 this Now ! Haha. Nite2 Fellas

                                                      

Extravaganza : Malam ni aku pasti akan merindui cerita WTD* aku. Haha

TWD* The Walking Dead


7 comments:

  1. Hello, This is nice post. I thank you very much.

    ReplyDelete
  2. Seram gila dia punya org hantu nuh, nak jerit kat shoutbox tadi pun sampai ketaq jari sbb terkejut dan takut :'(

    Huwaaaaa

    ReplyDelete
  3. @GLaceTInG

    Thanks. well i like to share what the best from me to all readers

    enjoy :)

    ReplyDelete
  4. Nurul Izzah Razaman

    Haha. Hantu zombie ni baik. Tak kacau orang. Tenang2. Nafas2 dulu ya :)
    hehe

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete