Construction Ahead

Sunday, March 10, 2013 syah nim rams 0 Comments

Ahahahaha. Kenapa tetiba ada mamat HANDSOME ni. Menganggu lah ! Lari dari tajuk. Saja nak tunjuk boy baru i. Handsome tak? huhuhu. Tak caye takpe laa. Dah jodoh kami nak buat camna ^_____^

(Click Pic to enlarge, nak sav pun boley~~)
 Hehehehehe

Ada lagi rupa ke. Sorry2 tak ingat nak delete. Kantoi la nantikan. Okay! Jangan bagi tahu orang okay. Kita berdua punya RAHSIA. Pembaca Blog saya. Huhuhu. Tapi serius memang yang saya ni. ^_______^


Okey2. Kita pergi pada tajuk sebenar. Sebenarnya saya nak story sikit pasal bidang seni bina yang saya minat ni. Sudah 3 Tahun lebih saya berkecipung dalam bidang ni and i being really like and interested of doing so. Jadi saya sangat bercita-cita ingin menjadi Arkitek yang berjaya. InsyaAllah. Tapi nak jadi Arkitek tu bukan senangkan. Banyak dugaannya. So bukan nak cerita pasal pengalaman la dekat sini. Nak cerita pasal hasil-hasil yang orang buat ni. Saya betul-betul la suka DESIGN_DESIGN meraka ni.



Lihat gambat diatas. Walaupun SIMPLE tetapi aura modern dan cantik serta dapat memukau orang dengan render nye sekali. Pergh, memang 1st class. Saya nak sangat pandai macam ni. Tapi tak de masa lagi nak belajar betul. InsyaAllah. Ada la masa tu nanti.


Sekarang ni saya sedang berkerja sebagai Technical Assitance untuk Bos saya. Sayalah yang buat Plan, 3D, kerani pn ye jugak, jaga tiket kapal terbang ye gak. Huhuhu. Serba boleh la katakan. So saya nak berlajar dengan lebih dalam la lagi pasal render ni. Contoh gambar di atas dan bawah ni RENDER lah ni. Cantik kannn?





Di atas ni semua pasal RENDER and pasal DESIGN yang kemas cantik menawan. Cita-cita saya macam tu lah. Tengok bawah ni. Plan 3D kan. Kalau la saya dapat buat macam ni. Bersyukur dah. Tapi saya masih lagi dalam proses pembelajaran. Jadi doakan saya sahabat-sahabat. InsyaAllah kita berdoa sama-sama ya.




EXTRAVAGANZA: Best betul type malam-malam sorang-sorang sunyi-sunyi depan ruang tamu ni. Kaw-kaw punya. banyak pula idea keluar tu. Tambi betul. hehehe


Yang Prihatin,
Miss Harihays

0 Tengah Mengumpat: