Photoshop CS6 EXTENDED ?!

Saturday, October 20, 2012 syah nim rams 0 Comments





Nak PROMOTE ! Nak PROMOTE ! Nak PROMOTE !!. Ya kamu semua! Memang saya nak promote CS6 pun. Saya tahu semua sedang gilakan cara mengedit GAMBAR yang begitu comel n bergaya. That is WHY ! CS6 dan
versi lama yang seangkatan degannya begitu popular sekarang. memang macam-macam kan menda alah tu boleh buat. Im JUST a TEGAR FAN of CS ^ ^. Also others picture edits software.

I can giv a u some details and how to workout with this photoshop things u know. Tapi sekarang bziey sangat. Nanti kalau saya dah FREE saya boleh kasi macam-macam TOTURIOL okey. Sekarang ni pun tengok takde blogger pun baca entry saya. Syok sendiri je! Uhuhuhuk :'(

But thats not the problem la. Saya memang nak post untuk kegunaan saya sendiri. Almaklumlah Minah Pelupakan. malas nak belek internet semula so REFER kat blog je. Senang. Bhahaha. Untuk refer sendiri and kawan-kawan blog yeee. Ok lah nak memasak dah. Ermmm. T8care. Malam.. ehehehe (siang lagi la)



EXTRAVAGANZA : STAY TUNED IF YOU WANT TO KNOW MORE!



0 Tengah Mengumpat: