Aiskrim Yang Sedap. Yum Yum

Saturday, October 20, 2012 syah nim rams 0 Comments



Nampaknya aku bajet bagus dlm blog aku sendiri. Hahaaa. Tadi makan aiskrim. Sedap betul. Ish3. Aku x tahu la macam mana agaknya aku sampai bulan 8 kat rumah ni. Hahaaaa. Aku tak kesah. Hari 2 berat aku 54kg. Dalam 1 minggu berat aku boleh bertukar 49kg. Wow! Tu x exercise tu cume turun naik bukit kat poli jer. Hahaaaa. Sesiapa xnak exercise tetapi ingin turunkan berat badan silalah duduk asrama. Bagi Sudent Poli sahaja. Terima kasih.

Sape sangka aiskrim aku nampak sedap dalam gambar ni. Realiti nye lagi sedappp weyyy. serius.

Cara-cara nya adalah :-

Sedikit aiskrim
Sedikir susu segar
Sedikit biskut Chipsmore.

Letak aiskrim dahulu kedalam mangkuk cantik, kemudian letak susu segar secukup rasa, kemudian yang kedua kemudiannya hamik chipsmore dan hancurkan (guna tangan sudaa) kemudian letak dan tabur sekeliling aiskrim kedalam mangkuk.

Kemudian Silalah Masuk dalam Mulut Aiskrim anda. Perghh. Sedapppppp.


0 Tengah Mengumpat: